שר הפנים קיים ישיבת הערכת מצב עם ראשי הרשויות

איתי גדסי No Comments on שר הפנים קיים ישיבת הערכת מצב עם ראשי הרשויות

המלחמה בעורף: שר הפנים משה ארבל קיים היום ישיבת עדכון והערכת מצב עם ראשי הרשויות. בישיבה ביקש השר לשמוע עדכון שוטף על הצרכים המידיים איתם מתמודדים הרשויות והסיוע הדרוש לטובת התושבים המפונים. השר קרא למשתתפים: "תציפו בפנינו את הפערים ואנחנו נפעל לצמצם אותם מול משרדי הממשלה"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הפנים משה ארבל קיים היום יחד עם מנכ"ל משרדו רונן פרץ ישיבת עדכון והערכת מצב עם יו״ר השלטון המקומי חיים ביבס, ראשי הרשויות, יו״ר מרכז המועצות האזוריות שי חג׳ג׳, וראשי המועצות האזורית.

בישיבה ביקש השר לשמוע מראשי הרשויות עדכון שוטף על הצרכים המידיים איתם הם מתמודדים והסיוע הדרוש לטובת התושבים המפונים. בדיון אף נערכה חשיבה משותפת במטרה למצוא פתרונות בהסרת חסמים, צמצום פערים בין הרשויות לאוצר וקידום תיקוני חקיקה נדרשים עבור הרשויות.

שר הפנים משה ארבל לראשי הרשויות: "תפקידנו כמשרד הפנים לתת לכם, השלטון המקומי, את כל הכלים לעבוד ולאפשר גמישות ניהולית מירבית. מנכ"ל המשרד והצוות הצליחו לתקצב את השלטון המקומי עד כה בלמעלה ממיליארד ש"ח לטובת השלטון המקומי, זה לא הסכום הסופי, אך זו קריאת כיוון לפעילות המשרד. אני קורא לכם תציפו בפנינו את הפערים ואנחנו נפעל לצמצם אותם מול משרדי הממשלה.

אני מבקש להודות לכם על מנהיגות והבנה של גודל השעה. העוצמה שלכם נותנת חוסן לעורף ולחזית ובזכותכם יחד ננצח".



0 תגובות